Yeni Ford Fiesta, Türkiye ye 4 motor seçeneğiyle giren 7. nesil Fiesta, bir süre önce otomatik şanzıman seçeneğine de kavuştu.
Yeni Ford Fiesta önde keskin bakışlı farların kullanıldığı tasarımında kinetik dizayn felsefesinin varlığı hemen hissediliyor. Tasarım cesur otomobilin tüm hatlarında ön plana çıkıyor. 4 metrenin 5 santim altında kalan uzunluğa, 1 metre 72 santimlik genişliğe ve 1 metre 48 santimlik yüksekliğe sahip durumda.
Yeni Ford Fiesta dışarıdaki yeni çizgiler iç mekanda da güçlü bir biçimde öne çıkıyor. Özellikle bir robot figürünü andıran orta konsol, HMI adı verilen ergonomisiyle dikkat çekiyor. Trend ya da Titanium donanımla alınabilen Fiesta otomatikte teknik veriler ise şöyle: "1.4 litrelik benzinli motor 96 beygir güç üretiyor. 100 km de ortalama 6,5 litre yakıt tüketen otomobil, bir km yol aldığında atmosfere 154 gram karbondioksit bırakıyor. Aracın 0-100 km/saat hızlanması 13,9 saniyede gerçekleşiyor." Otomatik şanzımanlı Fiesta 31 bin TL etiketle yola çıkıyor.
Yeni tasarımda ön farlar, belirgin ve dinamik tampon yapısı ile dikkat çekiyor. Gövde rengi, yan aynalar ve yeni jant seçenekleri Yeni Ford Fiesta ya ayırt edici bir görünüm kazandırıyor.
Fiesta nın yeniliklerine gelince; Ford Fiesta nın yol bilgisayarı yakıt ekonomisi, yakıtın bitmesine kaç kilometre kaldığı, ortalama hız, katedilen mesafe yada dışarıdaki hava sıcaklığı gibi ihtiyacınız olan birçok bilgiyi size anında veriyor.
Refakatçi aydınlatma: Yeni Fiesta nın refakatçi aydınlatma sistemi siz aracınızı parkettikten sonra bir süre daha yolu aydınlatarak size yol gösteriyor.
Otomatik yanan farlar: Yeni Fiesta nın farları dışarıdaki ışık seviyesi düşmeye başladığında otomatik olarak devreye giriyor.
Yeni Fiesta nın iç tasarımı da yenilendi. Daha kolay okunabilir yeni gösterge paneli üst modellerde yol bilgisayarını da içeriyor.
Yorumlar
Yorum Gönder